“Turundajad on juba ammu aru saanud, et lihtsalt tootest või teenusest endast ei piisa. Tarvis on silmapaistvat turundusstrateegiat. Selleks, et erilisust leida, peab katsetama ja praktiseerima, sest ainult turunduse teooria õppimisest ei piisa,” ütles Meelis Reiman. Noored on ellu kutsunud turunduskursuse, et anda praktilisi teadmisi ja oskusi teistele noortele. “Leiame, et noored on väga loovad ja nende loovust tuleb rakendada päris ideede tegemisel. Heade ideedega noored on tööturul väga hinnatud” ütles üks KAMA programmi ellukutsujatest Rudolf-Gustav Hanni. Esimesel seminaril jagasid Eesti suurimad turundusgurud enda nippe turundusest ja brändingust. Esimeses loengus oli ülesandeks luua turundusideid Tegude Kalendrile ning eriti sellise toote puhul nagu on kalender, tuleb mõelda, mis teeb selle eriliseks ja põnevaks ning kuidas hakata oma tootega silma armsate kassikalendrite kõrval.  Turundusstrateegia puudumisel ei ole kasu ilusast brändingust. Seminaril esinesid IDEA AD turundajad Meelis Reiman ja Daniil Golubev. Üks osalenutest, Ketrin Kastehein, oli koolitusest vaimustuses: „KAMA on parim võimalus noorele tegutsejale, kes tahab saada uusi teadmisi ning praktiseerida oskusi turunduses.“ KAMA2 on koolitusprogramm, kuhu on kokku kutsutud Eesti parimad turunduseksperdid, disainerid, fotograafid, videotöötlejad ja veebidisainerid, et nad saaksid õpetada entusiastlikke noori ning jagada oma edu saladusi ka teistega. Programmi viiel seminaril käsitletakse üht turundusega seotud teemat, milleks sel korral oli turundus ja bränding. Töötubades saavad noored teoreetilisi ja praktilisi nõuandeid. Koolitusprogrammis osalejad Mari Leen Rosenberg ja Marion Leetmaa kiitsid programmi oma aktiivsuse poolest: “Turunduses ei ole aega kahelda, mõtted tuleb kohe realiseerida ning katsetada. Seepärast ongi hea, et ennist õpitut praktiseeritakse tehes teemakohaseid kodu- ja tunniülesandeid meeskondadega. Programmi lõpuks on iga meeskonna ülesanne luua terviklik turunduslahendus ühele Eesti brändile, mille nime ei ole veel avalikustatud, aga me kõik teame seda. KAMA koolitusprogrammil osalejast võib saada täisväärtuslik turundaja, graafiline disainer, fotograaf, videotöötleja ning/või veebidisainer. Seminarid annavad ideaalse võimaluse elada peaaegu kuu aega turundusagendi elu ning avastada uusi maid turundusaladel. „Ma loodan õppida uusi asju, aga ma tulin eelkõige siia, et panna ennast proovile päris situatsioonis, kus ei ole vastutus nii suur.“ Ütles eelmise aasta osaleja Taavi Sepp. Eelmisel sügisel motiveeris KAMA koolitusprogramm kümneid noori tegelema rohkem turundusega ning aitas nii mõnelgi teha õige valik ülikooli eriala valimisel. KAMA ehk Koolitus Arenevatele Marketingi Agentidele on PESA HUBi ja Turundustänava poolt ellu kutsutud koolitusprogramm gümnaasiumi- ja ülikooliõpilastele. Koolitusprogrammi järgmistele seminaridele on veel mõned kohad, leia infot www.kama2.ee